«Я почув та забув.
Я побачив та запам'ятав.
Я зробив та зрозумів».
Конфуцій
Загальна інформація
Навчально-методична робота
Цикли та ціни тематичного удосконалення, що проводяться в ЦЕСИМЕН
Педагогічний склад
Телефон 206-73-04.
Email: cemsit_nmapo@ukr.net
Facebook: Центр-Симуляційних-Методів-Навчання-НМАПО-імені-П-Л-Шупика-2141367369440070
Центр симуляційних методів навчання (ЦЕСИМЕН) НМАПО ім. П.Л. Шупика був створений у 2016 році згідно наказу Ректора № 1032 з метою впровадження симуляційних методів навчання в освітній процес у відповідності з сучасними світовими практиками в постійно-діючій медичній освіті для забезпечення максимальної безпеки пацієнтів і лікарів при навчанні, відпрацюванні та виконанні інвазивних лікувально-діагностичних процедур.
Основною метою діяльності ЦЕСИМЕН є підвищення якості післядипломної підготовки та безперервного професійного розвитку лікарів і молодших спеціалістів з медичною освітою, працівників сфери охорони здоров’я, парамедиків та представників соціальних служб, відпрацювання ними практичних навичок надання медичної допомоги населенню та забезпечення максимальної безпеки пацієнтів і медичного персоналу на підставі використання симуляційних методів навчання і впровадження інноваційних освітніх технологій.
З 2016 р. до цього моменту в приміщеннях ЦЕСИМЕН завершено ремонтні роботи, закуплено симуляційне обладнання та розроблено навчально-методичну базу для забезпечення навчального процесу.
Починаючи з 2018 року ЦЕСИМЕН відвідали 3885 інтернів та слухачів, проведено 5 майстер-класів та тренінгів для викладачів по особливостям симуляційних методів навчання.
Навчально-методична робота ЦЕСИМЕН
І Перелік обладнання центру:
- Тренажер люмбальних пункцій у дорослого;
- Тренажер люмбальних пункцій у дитини;
- Тренажер для ін’єкцій;
- Тренажер для ін’єкцій дитини;
- Тренажер внутрішньовенних ін’єкцій;
- Тренажер внутрішньом’язевих ін’єкцій;
- Тренажер для базових хірургічних навичок;
- Тренажер для хірургічних навичок;
- Тренажер для хірургічних маніпуляцій;
- Тренажер судин для хірургічних маніпуляцій;
- Тренажер-менекен дорослого для серцево-легеневої реанімації;
- Тренажер дорослого для серцево-легеневої реанімації;
- Тренажер для крикотиреотомії;
- Тренажер для торакоцентезу та дренування плевральної порожнини у дорослого;
- Тренажером для катетеризації центральної вени.
- Тренажер для катетеризації центральним катетером, що вводиться периферично;
- Тренажер зондового харчування дорослого;
- Тренажер для інтубації дорослого;
- Тренажер для інтубації дитини;
- Тренажер для інтубації новонародженого;
- Педіатричний тренажер для серцево-легеневої реанімації;
- Тренажер дитини для серцево-легеневої реанімації;
- Торс роділлі з можливістю імітації кровотечі;
- Тренажер для пункції вени пуповини.
ІІ Навички, що можуть відпрацьовуватись на базі ЦЕСИМЕН:
- Серцево-легенева реанімація у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Серцево-легенева реанімація у дитини, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Люмбальна пункція у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Люмбальна пункція у дитини, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Постановка периферичного венозного катетеру у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Постановка периферичного венозного катетеру у дитини, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Постановка центрального венозного катетеру у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Крикотиреотомія у дорослого, максимум 6 осіб (4 пари) в групі.
- Крикотиреотомія у дитини, максимум 6 осіб (4 пари) в групі.
- Голкова декомпресія при напруженому пневмотораксі у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Торакоцентез у дорослого у дорослого, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Підтримка прохідності дихальних шляхів та вентиляційна підтримка у дорослого (виведення щелепи, постановка повітроводів та ларингеальної маски), максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Підтримка прохідності дихальних шляхів та вентиляційна підтримка у дитини (виведення щелепи, постановка повітроводів та ларингеальної маски), максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Інтубація трахеї у дорослих, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Інтубація трахеї у дитини, максимум 8 осіб (4 пари) в групі.
- Допомога при нормальних пологах, максимум 6 осіб (3 пари) в групі.
- Допомога при кровотечі під час пологів, максимум 6 осіб (3 пари) в групі.
- Тепловий ланцюжок при наданні допомоги та початкова допомога новонародженому, максимум 6 осіб (3 пари) в групі.
- Реанімаційна та післяреанімаційна допомога новонародженому, максимум 6 осіб (3 пари) в групі.
- Колоноскопія та ректороманоскопія у дорослого, максимум 6 осіб (3 пари) в групі.
ІІІ Навчально-методичні рекомендації, що розроблені працівниками ЦЕСИМЕН:
- Методологічні основи симуляційного навчання, 2018 р.
IV Цикли тематичного удосконалення, що проводяться в ЦЕСИМЕН:
Спеціальність: Спеціалісти галузі знань “Охорона здоров’я” (лікарі всіх спеціальностей)
Назва заходу: Базові основи підтримки життєдіяльності
Місце проведення: ЦЕСИМЕН
Тривалість заходу: 0,25 міс. (1 тиж.)
Ціна (грн.): 2400,00
Спеціальність: Лікарі вторинного та третинного рівня надання медичної допомоги
Назва заходу: Базові практичні навички
Місце проведення: ЦЕСИМЕН
Тривалість заходу: 0,25 міс. (1 тиж.)
Ціна (грн.): 2250,00
Спеціальність: Лікарі-анестезіологи, лікарі з медицини невідкладних станів, лікарі загальної практики-сімейної медицини, лікарі-терапевти
Назва заходу: Алгоритм дій при важких дихальних шляхах у дорослих
Місце проведення: ЦЕСИМЕН
Тривалість заходу: 0,25 міс. (1 тиж.)
Ціна (грн.): 1900,00
Спеціальність: Лікарі акушери-гінекологи, лікарі-анестезіологи, лікарі-анестезіологи дитячі, лікарі загальної практики-сімейної медицини, лікарі з медицини невідкладних станів, лікарі-педіатримедицини, лікарі-терапевти
Назва заходу: Алгоритм початкової та реанімаційної допомоги новонародженим
Місце проведення: ЦЕСИМЕН
Тривалість заходу: 0,25 міс. (1 тиж.)
Ціна (грн.): 2250,00
- Кожний лікар після проходження ТУ, отримає посвідчення та 25 балів БПР
- 80% часу займає практичне відпрацювання навичок
- Всі цикли ТУ розроблені на основі сучасних рекомендацій та принципах доказової медицини
ТКАЧЕНКО Андрій Володимирович
ТКАЧЕНКО Андрій Володимирович, Виконуючий обов'язки директора ЦЕСИМЕН,кандидат медичних наук, доцент, лікар акушер-гінеколог вищої кваліфікаційної категорії.
Закінчив Національний медичний університет ім. О.О. Богомольця (1994 р.).
Інтернатуру за спеціальністю акушерство та гінекологія проходив на базі НМАПО імені П.Л. Шупика.
У 2002 році захистив кандидатську дисертацію, після чого призначений на посаду асистента, а з 2005 доцента кафедри акушерства, гінекології та перинатології НМАПО імені П.Л. Шупика.
В 2006 р. отримав вчене звання доцент (по кафедрі Акушерства, гінекології та перинатології НМАПО імені П.Л.Шупика).
Доцент кафедри Акушерства і гінекології №1 УДІР НМАПО імені П.Л.Шупика з 2009 року по даний час.
Автор близько 60 друкованих робіт, 15 патентів на винахід, 11 галузевих нововведень.
Був одним з ініціаторів створення Лабораторії сучасних інформаційних технологій в медицині (2002 р.) та інтернет сторінки НМАПО імені П.Л.Шупика.
В 2006 р. був співзасновником та Секретарем Українського товариства перинатальної медицини.
В 2007 р. був співзасновником Українського товариства гінекологів-ендоскопістів і тазових хірургів.
З 2006 р. співголова Української філії Міжуніверситетської школи медичного ультразвуку імені Яна Дональда (Ian Donald Inter-University School of Medical Ultrasound, Ukrainian Branch).
З 2008 по 2015 рр. експерт Україно-Швейцарського Програми «Здоров’я матері та дитини», один з ініціаторів впровадження симуляційних методів навчання в медицині та створення центрів медичної симуляції з акушерства та неонатології в Україні, співавтор посібника «Створення симуляційного центру: засади та керівні настанови.»
З 2012 по 2014 рр. був співорганізатором та менеджером в Україні білатерального Проекту з акушерства, неонатології та перинатальної медицини, започаткованого між Міністерствами охорони здоров’я України та Німеччини.
З 2008 р. є представником України в Європейській Президії та Коледжу з Акушерства та Гінекології (EBCOG Council member, National representative from Ukraine).
З 2017 р. – Член Правління Європейської Президії та Коледжу з Акушерства та Гінекології (EBCOG Executive member).
З 2011 р. є керівником комітету з міжнародного співробітництва ГО "Асоціація акушерів і гінекологів України", членом Президії ГО «ААГУ».
РОМАНКЕВИЧ Іванна Василівна
РОМАНКЕВИЧ Іванна Василівна, провідний фахівець ЦЕСИМЕН, к.мед.н.
Закінчила медичний факультет Львівського національного медичного університету ім. Данила Галицького, спеціальність «Педіатрія», в 2007 році.
Була скерована на роботу в Житомирську міську дитячу лікарню.
2007-2009 роки – проходить навчання в інтернатурі на кафедрі педіатрії-2 НМАПО ім. П.Л.Шупика, під час якої виконує та захищає магістерську роботу «Порушення серцевого ритму у дітей, хворих на ювенільний ревматоїдний артрит».
2009-2011 роки – навчається в клінічній ординатурі на кафедрі педіатрії-2. Під час навчання в ординатурі затверджує тему дисертаційної роботи «Функціональний стан судин у дітей, хворих на ревматоїдний артрит» та починає працювати над її виконанням.
2011-2012 роки – працює педіатром в Українському медичному центрі реабілітації дітей з органічним ураження нервової системи МОЗ України.
2012-2014 роки – аспірант кафедри педіатрії-2. В червні 2014 року успішно захищаю дисертаційну роботу та в жовтні 2014 року отримує наукове звання кандидат медичних наук.
З 2014 до 2017 років була асистентом кафедри педіатрії-2.
В 2015 році нагороджена Премією Президента України для молодих вчених за дослідження ризиків розвитку серцево-судинних захворювань у дітей з ювенільним ревматоїдним артритом.
Є автором 3 наукових робіт, 18 друкований робіт в періодичних виданнях та тез, 3 розділи у посібниках для педіатрів та сімейних лікарів. Брала участь у створенні двох локальних протоколів для відділення загальної педіатрії КМДКЛ №1.
Як молодий вчений брала участь у конференціях в Загребі,Хорватія, 2011 та Софії, Болгарія, 2013. Брала участь в Європейському конгресі педіатрії в 2016 році, Женева, Швейцарія, на якому представляла 2 доповіді по результатам наукових дослідження кафедри.
Має першу кваліфікаційну категорію за спеціальністю «Педіатрія» та сертифікат лікаря-спеціаліста з дитячої кардіоревматології і функціональної діагностики.
Є членом Young European Academy of Pediatrics та членом правління Української Академії Педіатрії.
АНДРОЩУК Дмитро Олександрович
2006-2008 рр. Навчався у рівненський державному медичному коледжі, за фахом фармакологія.
2008-2014рр Тернопільський державний медичний університет за фахом лікувальна справа. Під час навчання був спікером Молодіжного парламенту України та членом консультативної групи "Реформи в системі медицини" (2011-2012).
2015 Закінчив інтернатуру в Львівський національний медичний університет, спеціальність лікар патологоанатом.
У 2015року здобув сертифікат інструктора Всеукраїнської Ради Реанімації за системою BLS (программа підготовки цивільних), закінчив курси інструкторів в рамках міжнародного проекту Medsanbat, викладач блоку Десмургія і хірургічна стабілізація поранених та сертифікувався як інструктор EMSA California за системою TECC (програма підготовки полісменів та служб 911 в США з домедичної допомоги). Також, у 2015 році закінчив курси Естонської академії оборони в Тарту за стандартом TCCC інструктор (программа підготовки санітарів з домедичної допомоги).
Після закінчення медичного університету працював завідувачем відділення, лікарем-патологоанатом Костопільської центральної районної лікарні, з 2016 ‒лікар-хірург Рівненської обласної клінічної лікарні.
З 2017 по даний момент хірург клінічний ординатор НМАПО, на базі КМКЛ №5 Київ.
З 2017 є провідним фахівецем Центру симуляційної медицини при Національній Медичній Академії Післядипломної Освіти ім.П.Л.Шупика
Співавтор підручника «Стандарт підготовки санітарного інструктора".
В 2015 пройшов лікарські курси підвищення кваліфікації УВМА «Актуальні питання організації та управління охороною здоров'я".
Є головою ГО «44 навчальний центр» (з 2016 р.), куратором програми навчання першої медичної допомоги в патрульної поліції (з 2015 р.), директором медичного освітнього проекту EMSA Ukraine (з 2015 р.) та позаштатним інструктор Української військово-медичної академії (з 2015 р.).
ОРЕЛ Владислав Васильович
Кандидат медичних наук, доцент
Орел Владислав Васильович, громадянин України, народився 08 травня 1971 року.
В 1990 році вступив до Національного медичного університету, який закінчив в 1996 році. З листопада 1996 по жовтень 1999 року навчався в магістратурі на кафедрі анестезіології, реаніматології та медицини катастроф Національного медичного університету імені О.О. Богомольця. З грудня 1999 по листопад 2002 року навчався в аспірантурі на кафедрі анестезіології, реаніматології та медицини катастроф Національного медичного університету імені О.О. Богомольця. З жовтня 2000 року по березень 2003 року працював асистентом кафедри анестезіології, реаніматології та медицини катастроф Національного медичного університету імені О.О. Богомольця (за сумісництвом). З січня 2001 року по березень 2003 року працював лікарем-анестезіологом (за сумісництвом) в Київській міській клінічній лікарні №4.
З квітня 2003 року та по теперішній час працюю на кафедрі медицини невідкладних станів Національної медичної академії післядипломної освіти імені П.Л. Шупика, спочатку асистентом, з лютого 2008 року – на посаді доцента, а з лютого 2010 року – доцентом. В 2004 році захистив кандидатську дисертацію на тему “Клініко-статистичне обгрунтування та інтенсивна терапія ускладнень гострого панкреатиту” по спеціальності “анестезіологія та інтенсивна терапія”, кандидат медичних наук. З квітня 2003 року та по теперішній час працюю лікарем-анестезіологом в Київській міській дитячій клінічній лікарні № 1 (за сумісництвом).
В 2003 році пройшов спеціалізацію з дитячої анестезіології та отримав звання “лікар-спеціаліст” з фаху “дитяча анестезіологія”, в 2008 році отримав звання “лікар-спеціаліст” з фаху “медицина невідкладних станів”. Маю вищу кваліфікаційну категорію з фаху “анестезіологія”, вищу кваліфікаційну категорію з фаху “дитяча анестезіологія”, вищу кваліфікаційну категорію з фаху “медицина невідкладних станів”. Автор 83 друкованих праць, у тому числі: 3 підручники, 9 навчальних посібників, 1 патент, 1 монографія, 3 методичні рекомендації, 1 інформаційний лист.
ДЗЮНЯК Світлана Сергіївна
Фахівець 2 категорії ЦЕСИМЕН
Бакалавр за напрямком «Психологія»
Учасник та співорганізатор мастеркласів та тренінгів Центру