Search

Вимоги до матеріалів, які подаються для публікації на сайт Академії

1. Всі матеріали (текст, фото, відео та ін.) надсилаються в одному електронному листі на адресу відділу маркетингу marketing.nmapo@gmail.com. Загальний розмір матеріалів не більше 10 МБ.

2.Для розміщення інформаційних матеріалів на сайті їх необхідно надсилати: текстові - у форматі *.doc, графічні - у форматах *.jpg, *.png.

3. Інформація, надіслана від структурних підрозділів, повинна відповідати офіційно-діловому, публіцистичному або науковому стилю мовлення.

4. У тексті нумерація елементів (рядків) повинна бути виконана вручну, а не за допомогою автонумерування списку;

5. У таблицях не повинно бути зайвих рядків, стовпців, пробілів та абзацних відступів. Таблиці в файлах повинні бути надані в книжковій орієнтації (довжина більша за ширину).

6. Скановані копії багатосторінкових документів (журналів, монографій, підручників тощо) надавати одним файлом в форматі PDF, окремо мають бути додані: фото обкладинки, назва, дата випуску тощо.

7. У листі до відділу маркетингу мають бути викладені чіткі пояснення/побажання щодо особливостей розміщення надісланих матеріалів (назва структурного підрозділу, наявність підкатегорій та їх послідовність тощо).

Надсилаючи матеріал для публікації, просимо вас відповісти в ньому на питання:

  • Що? Де? Коли? Що відбулося і коли. Де саме?
  • Хто брав участь? (лікарі вищої категорії, тільки науковці/ інтерни/ті, хто зареєструвався і т.п.)
  • Хто був присутнім крім співробітників Академії?
  • Для кого це важливо? (науковців/аспірантів/ відвідувачів/науки в цілому/.
  • Для кого корисний захід? (відвідувачі / факультет/ Академія).
  • Чим відрізняється від попередніх? В чому розвиток? (більше відвідувачів/присутніх, якісніша підготовка, більш докладні доповіді, склад присутніх, наявність наочних матеріалів і т.п.).
  • Чи всі бажаючи можуть брати участь? Або за яким принципом обираються учасники? (запрошення, певний науковий ступінь, реєстрація і т.ін.)
  • Чи є подія складовою якогось проекту (програми)? Вказати якщо так.
  • В чому унікальність події/заходу для відвідувачів, факультету, Академії?
  • Які висновки зроблені?
  • Чи є втілення у життя?
  • Наступні кроки після події чи заходу (планується 2-й крок, публікація, нова зустріч/конференція, залучення іноземних колег).

Якщо згадується подія, яка має продовження (цикл семінарів, програма, друга конференція тощо), то бажано подавати посилання на попередню новину.

Дивіться також Порядок підготовки та подання інформації на офіційний веб-сайт НМАПО імені П. Л. Шупика


Алгоритм подання матеріалів для публікації на сайті

НАША АДРЕСА
04112   м. Київ,  вул. Дорогожицька, 9,
тел. (044) 205 48 34
E-mail: marketing.nmapo@gmail.com