Search

 
 

Олена Труш – лікар та журналіст, видавець бізнес-журналу «Приватний лікар», громадський діяч, співзасновник Української медичної експертної спільноти, засновник «Бізнес-клубу Приватний лікар», експерт з питань розвитку особистого бренду лікаря та його просування в ЗМІ, антикризовий піар-менеджер у сфері медицини.

 Коли? – субота 17 листопада 11:00-14:30 (реєстрація 10.30-11.00; під час перерви пригощаємо чаєм, кавою, смаколиками 12.30-13.00)

 Де? – Київ, вул. Народного Ополчення, 19 (офіс Корпорації «Юрія-Фарм»);

 Для кого? – Лікарі, вчені, науковці, студенти, громадські діячі, стартапери, підприємці.

 Вхід безкоштовний за попередньої ОБОВ'ЯЗКОВОЇ реєстраціїhttps://goo.gl/imKVsE

 В програмі тренінгу:

  • Особистий бренд: поняття, цілі, функції, завдання, формулу побудову та оцінку його побудови;
  • Раціональні та емоційні вигоди побудови особового бренду та способи його монетизації;
  • Цільова аудиторія: оцінка зовнішнього середовища і портрет потенційного клієнта;
  • «Пакуємо бренд»: створення візуальної ідентичності бренду, складові візуальної айдентики;
  • Просування особистого бренду: технології, майданчики, постулати результативності просування. Як потрапити в "круті" рейтинги?;
  • Створення, управління і захист репутації бренду;
  • Типові помилки під час побудови особистого бренду.
Тренінг здійснюється в межах Навчально-просвітницького циклу «Від ідеї – до дії», започаткованого Громадською Спілкою «Центр інновацій «Сходи в Майбутнє», з метою партнерства ініціативних та підприємливих особистостей задля пошуку та впровадження інновацій в охорону здоров'я.