Search

 
 

Робота кафедри хірургії та судинної хірургії  в новому, 2019 році, стартувала з циклу тематичного удосконалення «Вибрані питання невідкладної абдомінальної хірургії».

Навчальний план тривалістю 1 місяць передбачає ознайомлення з сучасними трендами і підходами в діагностиці та лікуванні ургентної патології органів черевної порожнини та заочеревинного простору, він побудований на основі існуючих стандартів та протоколів, що діють наразі в Україні, Європі та США.

У вступній лекції завідувач кафедри д.мед.н., професор Сергій Саволюк зазначив, що світова хірургія як ургентна, так і планова, виходить на рівень уніфікації, стандартизації та протокольності стосовно стандартних операційних процедур з інтеграцією новітніх хірургічних технологій (лапароскопія, ендоскопія, навігаційні пункційні втручання та їх комбінація у вигляді гібридних операцій), що дозволяє вивести ці оперативні втручання на нову якісну орбіту – досягнути високих показників якості життя. Традиційно в лекції були представлені матеріали щодо впровадження протоколів хірургії швидкого відновлення (Fast Track Surgery) та використання електрозварювання живих біологічних тканин в рутинну роботу хірургічної клініки, що є головними науковими пріоритетами колективу кафедри.

Вже стало доброю традицією застосування в навчальному процесі майстер-класів в форматі живої хірургії.

Так і цього разу, впродовж циклу тематичного удосконалення колективом кафедри хірургії та судинної хірургії було проведено 2 майстер-класи в режимі Live Surgery, що були присвячені застосуванню електрозварювальних хірургічних технологій при виконанні лапароскопічної ТАРР-герніопластики (безшовна безфіксаційна методика) та при виконанні лапароскопічної холецистектомії та апендектомії.

Впровадження науково-практичних заходів в форматі живої хірургії в програму циклів тематичного удосконалення, безперечно, є перспективним напрямком підготовки та залучення фахівців на навчання як для кафедри, так і для Академії загалом, постійно підтримуючи імідж НМАПО імені П.Л. Шупика, як лідера післядипломного навчання.