Search

 
 

Як слухачі засвоюють навички серцево-легеневої реанімації під час тренінгу на симуляційному тренажері?

На кафедрі кардіології НМАПО імені П.Л. Шупика після проведення практичного тренінгу з  серцево-легеневої реанімації для кращого засвоєння матеріалу та зворотного контролю, ми використали метод інтерактивного опитування за допомогою відповідного Web-ресурсу. Таким чином, слухачі краще запам’ятовують практичні навички тренінгу.

Підготовка до інтерактивного опитування не вимагає від викладача особливих зусиль: достатньо зареєструватись на відповідному сайті і за допомогою гнучкого та інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу ввести запитання та варіанти відповідей.

Як приклад, наведені результати інтерактивного опитування за допомогою сайту www.menti.com при розгляді теми кардіо-пульмональної реанімації.

На питання: «Яка глибина натискання грудної клітки при проведенні ЗМС?»  отримали вірних відповідей 42 (5 - 6 см), невірних - 6.

Спостерігалось 42 (15:2) вірних відповідей та 8  невірних  на питання про ВLS (базова підтримка життя) в педіатрії, яка передбачає співвідношення ЗМС до ШВЛ.

Цікаво, що на питання: «Яка правильна позиція рук при ЗМС?» правильна відповідь може бути і на першому малюнку і на четвертому, але слухачі вибрали тільки перший.

На питання: «Скільки критеріїв клінічної смерті треба визначити перед початком СЛР?» правильна відповідь: «Оптимально – 3, за рекомендаціями European Resuscitation Council допускається 2. Більшість слухачів (25) вибрали «два», ще 21 слухач вибрав «три» і 1 слухач вибрав «чотири», оскільки під час заняття розглядали чотири ознаки клінічної смерті.

Який можна зробити висновок? В цілому, слухачі освоїли навички серцево-легеневої реанiмації на кафедральному тренажері Bryan з контролем доступу крові до мозку та дихання, але інтерактивне опитування поглиблює їх знання.