Search

 
 

Наприкінці червня кафедра функціональної діагностики успішно завершила виїзний цикл ТУ «Клінічна електрокардіографія» у Макарівській центральній районній лікарні Київської області.

За умов реформування первинної ланки охорони здоров’я, потреба в активній співпраці з районними закладами охорони здоров’я і навчанні сімейних лікарів з ЕКГ (по суті, єдиного доступного методу функціональної діагностики на первинному рівні) є особливою. Не випадково ТУ з електрокардіографії, зокрема виїзні цикли, привертають увагу лікарів різних спеціальностей. Важливо, що протягом останнього року кафедра забезпечила також можливість самостійного вдосконалення лікарів шляхом видання повноцінного навчального посібника з електрокардіографії та підручника «Функціональна діагностика». Крім того, викладачами кафедри регулярно проводяться семінари та майстер-класи з функціональної діагностики в кардіології в регіонах України. Вони адресовані лікарям різних спеціальностей, зокрема, сімейним лікарям.

Останнім часом кафедра суттєво розширила тематику циклів ТУ з різних методів функціональної діагностики. Крім ТУ «Функціональна діагностика в кардіології» і «Амбулаторне моніторування ЕКГ», до них додали цикли «Ехокардіографія», «Черезстравохідна ехокардіографія», «Основи електроенцефалографії», «Діагностика та лікування синдрому обструктивного апное сну і снозалежної дихальної недостатності», очно-заочний цикл «Діагностика та лікування аритмій і блокад серця». Вже в наступному році заплановані нові цикли ТУ з клінічної електроенцефалографії, електрокардіографічного моніторингу подій, цикл ТУ для викладачів кафедр післядипломної освіти з функціональної діагностики. Відповідно, розширюється також тематика основного циклу, який проводиться на кафедрі протягом року – 4-місячної спеціалізації з функціональної діагностики.

Розширення тематики циклів ТУ, які проводяться на сучасній клінічній базі кафедри в Інституті серця МОЗ України, стабільно привертає увагу практичних лікарів різних спеціальностей і є потужним стимулом для підвищення кваліфікації самих викладачів і розвитку кафедри.