Search

 
 

29 серпня відбулась робоча нарада за участі представників НМАПО імені П. Л. Шупика й компаній Mindray (Китай) та «Хімлаборреактив» (Україна), в якій взяли участь ректор академік НАМН України професор Юрій Вороненко, проректор з науково-педагогічної роботи професор Олександр Толстанов, завідувач кафедри клінічної лабораторної діагностики професор Ганна Луньова, керівник департаменту in vitro діагностики компанії «Хімлаборреактив» Ірина Агафонкіна та менеджери компанії Mindray (Китай): Костя Чан, Антон Лі та Марина Пен.

Кабінет лабораторної медицини Центру симуляційних методів навчання було відкрито 21 вересня 2017 року.


В рамках реалізації благодійної освітньої ініціативи компаній Mindray (Китай) та «Хімлаборреактив» (Україна) кабінет було укомплектовано сучасним лабораторним обладнанням.

За період з жовтня 2017 року по червень 2018 року практичні заняття в кабінеті були проведені для:

  • 14 інтернів, які навчались за спеціальністю «Клінічна лабораторна діагностики»;
  • 18 слухачів циклу спеціалізації з клінічної біохімії;
  • 50 слухачів циклу спеціалізації з клінічної лабораторної діагностики;
  • 91 слухача циклу ПАЦ з клінічної лабораторної діагностики;
  • 35 слухачів циклу ПАЦ з клінічної біохімії;
  • 69 слухачів циклу ТУ з клінічної біохімії;
  • 6 слухачів циклу ТУ для керівників інтернів на базах стажування.

Таким чином, 283 інтерна та слухача кафедри клінічної лабораторної діагностики мали можливість успішно оволодіти практичними навиками та вміннями відповідно до навчальних планів та програм інтернатури (спеціалізації) та передатестаційних циклів з клінічної біохімії та клінічної лабораторної діагностики.                                                                                                              

Зі слухачами в кабінеті працювали професор Ганна Луньова, доценти: Людмила В′юницька, Олена Завадецька, Олена Олійник та асистент Євгенія Кривенко.                              

Впровадження в навчальний процес стимуляційного навчання безумовно має певні переваги: відпрацювання практичних навичок на сучасному лабораторному обладнанні, тривалість навчального процесу та кількість повторів лабораторних досліджень не обмежена, відсутня залежність від роботи клінічної лабораторії, можливість відпрацювання практичних навичок  та вмінь різної складності та їх об’єктивна оцінка, відсутній ризик для пацієнта.

Під час наради обговорено перспективи подальшого удосконалення роботи та розвитку кабінету на перспективу.